...

...

Salı, Mart 04, 2014

Renkli Ev Turu...





Canlı çiçeklerin, renkli yastıkların kullanıldığı ve baharı anımsatan, masal tadındaki bu evi çok sevdim.

Bakalım siz sevecek misiniz?








Bu tarz orta sehpayı seviyorsanız size basit bir önerim olacak. Yapı marketlerden veya kerestecilerden temin edebileceğiniz istediğiniz boyuttaki ahşap panelleri birleştirin. Altına da endüstriyel tekerlek monte ederek ve hatta bildiğiniz bir demirci varsa köşelerine demir  paneller ilave ettirerek masif görünümlü harika bir sehpanız olabilir.

Sizde benim gibi yaşadığınız yerdeki keresteciler sitesini, demircilerin nerede olduğunu araştırıp defterine not eden biriyseniz bu projeyi hemen hayata geçirebilirsiniz.

Yapacak olanlara şimdiden kolaylıklar diliyorum.













# images elmueble #







3 yorum:

  1. Sebi güzel bir fikir insan isteyince neler yapar bunun çok örneklerini görüyoruz çevremizde ,bu sehpaya benzer bir şeyde uğraşılırsa yapılabilinir sevgiler

    YanıtlaSil
  2. o siyah lamba, siyah kısrak gibi:) nasıl asil, nasıl patlatmış fotoğrafı.
    Ev istediğin kadar renkli olsun ama içinde bir siyah bir beyaz obje koy, bak tadından yenmiyor, gözler bakmaya doyamıyor. Ne güzel fotoğraflar sebicim. Çok zevklisin, çok.
    Dur başa dönpü gene bakmam lazım, bir de bir köşede, kesekağıdı torbanın içinde pembe miydi güller vardı. Bak nasıl işlemiş hafızama.
    Başa dönüyorum:)
    Kucaklarım yürekten.

    YanıtlaSil
  3. Senin paylaşımların hep çok zevkli. Kısmetse 1-2 yıl sonra bahçemize küçük bir ev yaptırmayı planlıyoruz. çoğu fikri senin paylaşımlarından aldım canım. Bunun için ayrıca teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...